W celu rezerwacji pobytu w jednym z apartamentów w „Magicznym Karpaczu” prosimy o skorzystanie z formularza rezerwacji dostępnego w centralnej części naszej strony internetowej (REZERWACJA ON-LINE). W tej opcji rezerwacji możecie Państwo skorzystać z wielu ofert specjalnych, rabatów oraz promocji.

 

DLACZEGO WARTO REZERWOWAĆ PRZEZ INTERNET?

Narzędzie rezerwacji on-line pozwala szybko i wygodnie wybrać termin pobytu, rodzaj apartamentu oraz dokonać zapłaty. Płatności internetowe odbywają się z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. Rezerwacja noclegu przez Internet wymaga uiszczenia 20% przedpłaty. Największą zaletą jest jednak możliwość samodzielnego wyboru najkorzystniejszej oferty promocyjnej, dzięki czemu można zaoszczędzić nawet do 50% ceny podstawowej.

 

JAK JESZCZE MOŻNA DOKONAĆ REZERWACJI POBYTU?

Istnieją dwie opcjonalne metody – rezerwacja telefoniczna oraz poprzez e-mail. Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem

(+48) 602 130 666 lub e-mail pod adresem: rezerwacja@magicznykarpacz.pl (z podaniem terminu pobytu, liczby osób oraz wybranego apartamentu). W obydwu przypadkach, po potwierdzeniu rezerwacji, konieczne będzie uiszczenie min. 20% przedpłaty w formie przelewu na podany numer konta.

 

Dane do wpłaty przy rezerwacji telefonicznej oraz poprzez e-mail:

Apartamenty „MAGICZNY KAPRACZ”

ul. Boczna 15/2, Karpacz

Nazwa banku: Deutsche Bank

nr konta: 52 1910 1048 2508 0359 0272 0001

 

JAK SKORZYSTAĆ Z DOSTĘPNYCH PROMOCJI RABATÓW?

Wszystkie dostępne oferty specjalne przedstawiamy na zakładce CENNIK. Odpowiednie rabaty uwzględnione zostały bezpośrednio w mechanizmie rezerwacji on-line, gdzie można wybrać najbardziej korzystną ofertę lub uzyskać upust na podstawie kodu promocyjnego. Przy rezerwacji telefonicznej lub poprzez e-mail obowiązują ceny regularne.

 

JAKIE SĄ WARUNKI ANULACJI POBYTU?

Wiemy, że plany mogą ulec zmianie w ostatniej chwili. Dlatego każdą rezerwację można anulować bezkosztowo (w całości lub części pobytu) do 14 dni przed terminem przyjazdu. W takim przypadku zwracamy całość wpłaconej zaliczki. Jeżeli anulacja nastąpi od 13 do 2 dni przed terminem pobytu wówczas wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi. Anulacja w dniu zaplanowanego pobytu powoduje utratę zaliczki oraz dodatkowo obciążenie kosztami pierwszej nocy w zarezerwowanym apartamencie.

 

Szczegółowe informacje na temat warunków rezerwacji i anulacji znajdują się w REGULAMINIE.